ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل
سرخط خبرها

معرفی بهترین تبلت‌های مناسب بازی ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۰۵۲۱۷
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
معرفی بهترین تبلت‌های مناسب بازی ۲۰۲۲
در این مطلب بهترین تبلت‌های اندرویدی ۲۰۲۲ مناسب بازی معرفی و اطلاعاتی درباره آن‌ها جمع آوری شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وقتی صفحه نمایش ارتقاء یافته‌ای داشته باشید بازی در حال حرکت می‌تواند بسیار بهتر انجام شود. به همین علت بسیاری از طرفداران بازی برای انجام برخی از بهترین بازی‌های موبایلی سراغ تبلت می‌روند. با این حال به دلیل وجود انواع مختلف تبلت ها، انتخاب بهترین گزینه برای نیاز‌های بازی تان می‌تواند یک انتخاب دشوار باشد. وقتی از تبلت‌های مبتنی بر اندروید صحبت به عمل می‌آید گزینه‌های زیادی وجود دارد، اما تنها تعداد انگشت شماری واقعا برای نیاز‌های بازی مناسب هستند. برای کمک، فهرستی از بهترین تبلت‌های اندرویدی را که مناسب بازی هستند جمع آوری کرده ایم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

Samsung Galaxy Tab S ۷

تبلت گلکسی تب اس ۷ یک تبلت بسیار سبک دارای نمایشگر زیبا برای بازی است. این تبلت با داشتن یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی IPS LCD، صرف نظر از اینکه قصد انجام کدام بازی اندرویدی را داری تصاویری عالی به شما ارائه می‌دهد. این تبلت دارای باتری است که می‌تواند تا ۱۰ ساعت دوام بیاورد. این تبلت بیش از یک پوند وزن دارد و جابجایی آن بسیار راحت است.

تبلت گلکسی تب اس ۷ دارای پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ است با ۳ گیگابایت رم داخلی است. شما همچنین می‌توانید حافظه داخلی A ۷ را تا ۱ ترابایت ارتقاء دهید و نگران فضای خالی نباشید. در مورد قیمت A ۷ یک گزینه بسیار مناسب مقرون به صرفه در میان تبلت‌ها به شمار می‌رود.

معرفی بهترین تبلت‌های مناسب بازی ۲۰۲۲

+Samsung Galaxy Tab S ۷

گلکسی اس ۷ یکی از پرچمداران سامسونگ است و S ۷ پلاس نسخه ارتقاء یافته این دستگاه است. این تبلت قیمت بالایی دارد، اما برخی از بهترین ویژگی‌های یک تبلت را در آن خواهید یافت. S ۷ پلاس دارای یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی Super AMOLED با رفرش ۱۲۰ هرتزی است که این بدین معنی است که هنگام بازی باعث می‌شود تا بهترین گرافیک‌ها را پیدا کنید.

همچنین دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام است که قادر هستید بسیاری از بازی‌ها را روی آن اجرا کنید. اگر به دنبال یک تبلت خوب هستید و چیزی می‌خواهید که بهترین تجربه بازی را به شما ارائه دهد S ۷ پلاس یک گزینه مناسب است.

معرفی بهترین تبلت‌های مناسب بازی ۲۰۲۲

Huawei MediaPad T ۵، ۱۰.۱

برای اهداف بازی پیدا کردن یک تبلت مقرون به صرفه می‌تواند کمی مشکل باشد. چیزی که می‌خواهید نه تنها باید قدرت اجرایی زیاد و صفحه نمایش خوبی داشته باشد بلکه تجربه ناخوشایند و کند را برای شما ارائه نکند. هواوی مدیا پاد T ۵ با صفحه نمایشگر ۱۰.۱ اینچی دارای بهترین قطعات است و شما را هنگام اجرای بازی ناامید نمی‌کند. این تبلت دارای یک پردازنده ۸ هسته‌ای است و ۲ گیاگابایت رم داخلی دارد. این تبلت دارای یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی است که دست کم ۱۰ ساعت پخش ویدئو را تضمین می‌کند.

معرفی بهترین تبلت‌های مناسب بازی ۲۰۲۲

Lenovo Tab M ۱۰ Plus

تبلت لنوو M ۱۰ پلاس یک تبلت مقرون به صرفه واقعی است که وجود آنکه برخی از مشخصات بسیار ارزشمند را دارا است تنها با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود. M ۱۰ یک صفحه نمایش ۱۰.۳ اینچی دارد و به صدای دالبی مجهز است. این بدان معنی است وقتی بازی‌هایی مانند Fortnite یا بازی دیگری را اجرا می‌کنید که به صفحه نمایش و صدای خوب نیاز دارد خیالتان راحت خواهد بود.

این تبلت همچنین دارای حاشیه نسبتا باریک است، بنابراین بیشتر قسمت جلویی تبلت برای صفحه نمایش باقی می‌ماند. در داخل تبلت یک پردازنده دیاتک هلیو P ۲۲ T عملکرد بسیار عالی را ارائه نمی‌کند، اما می‌تواند هر بازی‌ای را تقریبا خوب اجرا کند. اما نقطه قوت M ۱۰ باتری آن است و میتواند برای مدت طولانی دوام بیاورد؛ بنابراین اگر بتوانید برخی ایراد‌های عملکردی را نادیده بگیرید یک تبلت برای بازی با قیمت پایین پیدا خواهید کرد.

معرفی بهترین تبلت‌های مناسب بازی ۲۰۲۲

Samsung Galaxy Tab S ۶ Lite

اگر به دنبال آن هستید حین بازی یک تجربه ممتاز کامل را داشته باشید، اما نمی‌خواهید قیمت‌های نسل فعلی را تجربه کنید نسل قبلی گلکسی S ۶ لایت ارزش بررسی دارد. این‌ها برخی از بهترین گزینه‌هایی است که سامسونگ تابحال در تبلت گنجانده است. صفحه نمایشگر فوق العاده غنی از رنگ در جلو که ۱۰.۴ اینچ است و برای بازی مناسب است. همانند S ۷ تبلت S ۶ لایت از پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ بهره می‌برد. دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توانید به راحتی هر چیزی را در آن اجرا کنید.

علاوه بر آن S ۶ لایت دارای عمر باتری بی نظیر است. البته قیمت آن ممکن است مانعی برای انتخاب باشد، زیرا هنوز این تبلت به عنوان یک تبلت ممتاز قیمت دارد.

معرفی بهترین تبلت‌های مناسب بازی ۲۰۲۲

منبع: آخرین خبر 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->